sobota, 16 grudnia 2017
aktualności|galerie | napisali o nas|kontakt|przydatne linki
 

Certyfikaty i wyróżnienia

PGK nagrodzone za zarządzanie najwyższej jakości w konkursie Quality International 2011
PGK nagrodzone za zarządzanie najwyższej jakości w konkursie Quality International 2011
[2011-07-08]

7 lipca 2011 roku to kolejna, bardzo ważna data w historii Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Słupsku. Tego dnia, w reprezentacyjnej sali słupskiego Ratusza, Prezes Zarządu PGK Andrzej Gazicki, w towarzystwie Zastępcy Prezydenta Miasta Słupska Andrzeja Kaczmarczyka, odebrał dyplom laureata prestiżowego konkursu Quality International – Zarządzanie Najwyższej Jakości.

Nagrodę wręczył Pan Jacek Kozioł, zastępca redaktora naczelnego Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. QI Order to już trzecie wyróżnienie w ciągu trzech lat, jakie otrzymało nasze Przedsiębiorstwo w ogólnopolskich konkursach organizowanych przez redakcję Forum Biznesu. To jednak nie wszystko, ponieważ 6 października br. w Poznaniu zorganizowana zostanie uroczysta gala, podczas której słupskie PGK otrzyma główną nagrodę – Złotą Perłę QI. – To nagroda za systematyczność w dążeniu do doskonałości – wyjaśnia red. Kozioł.

W czwartkowej uroczystości, w której rolę gospodarza pełnili wspólnie prezes Gazicki z prezydentem Kaczmarczykiem, udział wzięli również kierownicy pionów, zakładów i działów słupskiego PGK, członkowie Rady Nadzorczej naszej firmy, przyjaciele Przedsiębiorstwa oraz zaproszone media.

– W 2009 roku zostaliśmy wyróżnieni w programie Liderów Społecznej Odpowiedzialności Biznesu „Dobra Firma”, w 2010 zdobyliśmy Złote Godło QI za jakość świadczonych usług, a teraz otrzymujemy laur za najwyższą jakość zarządzania firmą. To wszystko układa się w logiczną całość, która mogła zaistnieć dzięki wspaniałej pracy naszej załogi. To właśnie wszystkim pracownikom PGK, którzy przyczynili się do kolejnego sukcesu, chciałbym najserdeczniej podziękować – mówił prezes Andrzej Gazicki.

– Ten certyfikat potwierdza najwyższą jakość, która na stałe zagościła w PGK. Spółka świadczy usługi na bardzo wrażliwym gruncie, niezwykle ważne społecznie i możemy być dumni, że są one realizowane na najwyższym poziomie. To jest już dla nas codzienność, która daje gwarancję nie tylko jakości, ale i kontroli kosztów. Słupszczanie mają pewność, że jakość i cena w przypadku tych usług zostały zoptymalizowane. Dziękuję za całą tą pracę, którą wykonali wszyscy pracownicy spółki - podkreślił prezydent Andrzej Kaczmarczyk.

– Quality International to program ponadbranżowy i w jednym rzędzie spółka komunalna, jak PGK w Słupsku, staje z takimi markami, jak Mercedes Benz czy Scania Polska. A przecież słupska firma to nie komercyjne przedsiębiorstwo, nastawione tylko na zysk, ale działające przede wszystkim dla zaspokojenia potrzeb społeczeństwa. Szczególnie dlatego warto ją docenić, ponieważ jest w gronie najlepszych w kraju – wyjaśniał redektor Jacek Kozioł.

Konkurs Najwyższa Jakość Quality International jest przedsięwzięciem skierowanym do działających na terytorium Polski instytucji, producentów i usługodawców, posiadających czytelną politykę jakości w odniesieniu do produktu, usługi lub/i systemu zarządzania -organizacji mogących poszczycić się osiągnięciami na najwyższym, światowym poziomie.

Organizatorzy stawiają przed sobą zadanie ukazania potencjału polskiego rynku i stymulowanie tworzenia nowych wzorów jego jakościowego rozwoju. Jednak głównym celem Programu jest zwiększanie konkurencyjności na rynkach europejskich i światowych polskich instytucji, producentów i usługodawców, a przede wszystkim wytwarzanych przez nich wyrobów i usług o najwyższych parametrach jakościowych. Konkurs ma zadanie wyłonienie i uhonorowanie podmiotów odznaczających się szczególną dbałością o najwyższą jakość oferowanych produktów i usług.

Patronat nad Quality International, którego organizatorem jest redakcja Forum Biznesu, sprawują: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Klub Polskie Forum ISO 9000 i Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.

Podstawą do przeprowadzenia analiz decydujących o wyłonieniu finalistów były oficjalne dane oraz opinia organizacji biznesowych i gospodarczych, instytucji certyfikujących oraz powołanych ekspertów. Laureaci wyłonieni zostali w trzech kategoriach: QI product - produkt najwyższej jakości, QI services - usługi najwyższej jakości, QI order – zarządzanie najwyższej jakości i ponadto w czterech grupach podmiotów, uzależnionych od wielkości zatrudnienia.

« powrót 

spacer
Infrastruktura i Środowisko Mechaniczno-biologiczne przetwarzanie odpadów
Słupsk
Porządne Pomorze
Korzystaj z usług najlepszych !

Jeśli budujesz, remontujesz czy inwestujesz – skorzystaj z najlepszych usług czyli usług Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Słupsku!
ZAPRASZAMY!

Korzystaj z usług najlepszych !
liczba odwiedzin: 2901987
© infocity

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Słupsku
76-200 Słupsk, ul. Szczecińska 112, centrala 59 843-40-22, 59 843-40-23, 59 843-40-93 fax 59 841-71-49
Wywóz odpadów 59 843-23-05, 59 843-40-22 w. 245, 246, Biuro Obsługi Klienta 59 843-40-22 w. 268, 247, 248, 253, 254, 279
e-mail: sekretariat@pgkslupsk.pl